Ett år sedan!

I tisdags var det ett år sedan vi blev med råttor, tänk hur fort tiden går (eller långsamt) det känns som att vi haft dem mycket längre. Men jag ångrar inte en sekund att vi skaffade dem. Världens bästa råttisar ♥.
 
Det här är en av de första bilderna vi tog på Nancy.
Postat av: Fanny

Hejsan! Eran blogg & era råttor är ju hur underbara som helst! Jag funderar själv på att köpa två små råttisar, och att övertala familjen har gått sådär. Pappa är med på det. Lillebror är till och med ganska intresserad. Men mammas fobi är väääldigt envis, och hon säger att det hon ogillar med dem är att de är allätare, alltså äter kött! Hur ska jag övertala henne, hur ska jag förklara att det inte alls är konstigt att de äter kött, och isåfall att vi människor är lika äckliga som äter kött? Hjääälp!

Svar: Säg att hon inte behöver titta på när de äter (fast det sötaste som finns är nog råttor när de sitter och håller i matbiten). Haha ne, men jag vet inte.
theratblog.blogg.se

2013-05-12 @ 21:27:49
URL: http://aprilflicka.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0