Isa har lämnat oss

Imorse när jag skulle mata råttorna så såg jag Isa ligga på botten av buren, hon rörde inte på sig och såg inte ut att andas. Så jag skulle känna om hon var vid liv, men nej.. Kall och stel var hon. Det här är väldigt tråkigt, det är en genetisk sjukdom, eftersom att Nancy och Isa är syskon. Jag hoppas att Ronnie klarar sig, för hon är kanske också syskon med dem. Jag fixade fint till Isa i en kartong, med bomull på botten och så la jag ett plasthjärta mellan hennes tassar. Och jag, mamma och Julia skrev varsitt brev till henne som vi la i kartongen. Vi kan ju inte göra en grav till henne ännu, eftersom att marken är för hård. Så hon ligger i frysen till våren kommer, jag hade inget annat val. Hon skulle ju börja lukta om vi inte la henne där.
 
Så, nu har Isa lämnat oss. Vila i frid älskade Isa. Nu kan du leka med Nancy varje dag! 
 
En bild på Isa (med Ronnie i bakgrunden)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0