Utedag med råttorna

Idag har tjejerna fått vara ute och leka lite i gräset.
Isa var den som sprang mest Ronnie och Nancy satt mest i min tröja eller i transportburen vi hade med oss och latade sig.
Vi satte Nancy i gräset och sprang iväg för vi trodde hon skulle springa efter som de andra råttorna gjorde. Hon sprang efter kanske en halvmeter men sen blev hon sur och satte sig i busken och ville inte komma fram, vi fick tag i henne som tur väl.
Jag bad min syster ta hand om mina solglasögon medans jag filmade och tog bilder och när vi var i hissen påväg hem så sa jag ''Vart harru mina solglasögon?'' och hon kollade ner på sin tröja där hon hade hängt dem sedan kollade hon på mig med stora ögon men jag trodde henne först inte eftersom jag lurade henne igår om att jag tappat bort en nyckel.
Så jag väntade på att hon skulle säga ''JAG SKOJAR!!'' Men det gjorde hon inte så jag började söka egenom henes fickor men där var de inte.
Vi gick tllbaka (med råttorna) till platsen vi var på förut och när vi föst inte hittade dem så trodde jag att en tjej som heter Sandra hade snott dem eftersom hon var där, men så hittade vi dem i busken Nancy gömt sig i. Min syster måste ha tappat dem när hon skulle få tag i Nancy.
 Efter det bestämde vu oss sedan för att gå hem till vår käre far och hans sambo Nettan (som aldrig träffat råttorna).
De blev jätteglada eftersom det inte är ofta vi träffar vår pappa.
Och råttorna fick träffa deras katter Sigge och Sune.
 
 
Bilder:
     F
Fega Ronnie satt bara i transportburen hela tiden.
Hon vågade sig ut i två sekunder, typ.
Haha, Isa!
Fegisarna!
 
Ronnie försökte göra hålen i min systers byxor större!
Trötta tjejer!
 
 
 
 
 

Vi fick inte några bilder på Nancy, tyvärr.
Men vi har dock videor med henne i från dagen som vi lägger upp nån annan dag, kanske i morgon då min syster ska skriva ett inlägg om agility.
 
// Julia.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0